Subsystems

Interface

Ďakujeme!

Vaše príspevky nám pomáhajú s prevádzkou webu. Vďaka Vám dokážeme pomôcť všetkým!

Obsah

  1. Úvod
  2. Reboot/Repair
  3. Naše subsystémy
  4. Nepřátelské subsystémy
  5. Tipy

Úvod

Subsystémy jsou vlastně jednotlivé moduly, které jsou na lodi nainstalovány. Jsou to tedy core internals, optional internals, utility i zbraně. Tyto moduly mají určitou výdrž a dají se zničit.

K poškození modulů/subsystémů dojde, když zásah nepoškodí pouze vnější plášť lodi (hull) ale také modul za ním. Když modul utrpí poškození, jeho integrita klesá.

Pokud klesne integrita modulu pod hranici 80% začne modul náhodně selhávat (malfunctions) a ztrácí účinnost. Čím nižší je integrita, tím častěji se začnou výpadky modulu projevovat.

Reboot/Repair

Pokud integrita modulu klesne na 0%, je modul kompletně zničen. Tento modul je možné ho opravit pomocí Reboot/Repair funkce, kterou najdeme v pravém panelu pod záložkou ship.

Po aktivaci této funkce loď krátkodobě vypne všechny své systémy a poškodí některé moduly aby opravila ty zcela nefunkční.

obr1
obr. 1 Panel kde najdeme Reboot/Repair

Naše subsystémy

Subsystémy (moduly) naší vlastní lodě můžeme najít v pravém panelu pod záložkou modules. Vidíme tam název modulu, jeho spotřebu energie, prioritu a integritu v %. Po rozkliknutí modulu ho můžeme vypnout a nebo opravit pomocí AFMU (viz. pro tips).

obr2
obr. 2 Modules panel

Nepřátelské subsystémy

Stejně jak může někdo jiný poškodit naše moduly, můžeme i my poškodit ty jeho. 

Abychom mohli cíleně zaútočit na nějaký modul, musíme oskenovat loď (zaměř loď a chvilku na ni miř) a pak modul zvolit v levém panelu pod záložkou subtargets. Naše gimbaled a turreted zbraně následně začnou sledovat tento modul.

Zároveň se nám zobrazí na nepřátelské lodi malý červený zaměřovač, který nám umožňuje míření i pomocí fixed zbraní.

obr3
obr. 3 Subtargets UI v levém panelu

Pro tipy

  • Pro opravu modulů můžeme nainstalovat v optional internals AFMU (Auto-Field Maintenance Unit), která nám umožní opravovat moduly bez použití Reboot/Repair.
  • Poškození, které modul při zásahu dostane lze velmi zredukovat pomocí Module Reinforcement Package.
  • Pokud máme deaktivované štíty, můžeme použít Reboot/Repair. Po dokončení rebootu se nám štíty instantně dobijí na 50%. (Nefunguje pokud je na lodi guardian shield reinforcement).
  • Power plant a canopy nemůžeme nijak opravit ani vypnout.