Zmena Farby UI

Interface

Pomôcť sa dá aj zadarmo!

Klikni na tlačidlo steam a daj si návod do obľúbených. A nezabudni o nás povedať kamarátom!

Obsah

  1. Úvod
  2. EDHM
  3. Starý spôsob

Úvod

Elite Dangerous je známy svojimi ikonickými oranžovými menu, avšak tie niekoho po čase omrzia. Developeri neumožňujú zmenu farieb interfaceu v hre, namiesto toho to musíme urobiť manuálne v súboroch hry alebo použiť nový komunitný program EDHM (Elite Dangerous HUD mod). Takéto “módovanie” hry je povolené a zobrazuje sa len na strane klienta - hráča.

EDHM

EDHM nám dáva najväčšiu voľnosť v úpravách interfacu. Vieme zmeniť jednotlivé komponenty UI nezávisle od iných. Zmeny sa taktiež prejavia priamo počas toho ako máme zapnutú hru. (V čase písania tohoto článku je EDHM kompatibilné len s Horizons)

  1. Stiahnite si EDHM_UI_Setup z githubu.
  2. Po inštalácii a spustení sa nám zobrazí prvotné nastavenie. Tu si potrebujeme skontrolovať kde máme uložený Elite. Ak ste pri jeho inštalácii nič nemenili, appka by ho mala vedieť nájsť sama.
  3. Následne sa nám stiahne respektíve aktualizuje EDHM mód.
  4. Hotovo!
obr1
obr. 1 Hlavné menu EDHM

V menu si vieme vybrať, ktorú časť UI chceme upravovať. K dispozícii máme aj okno s náhľadom. Po nastavení nezabudnite tému aplikovať (v pravo hore).
Tém je možné vytvoriť viacero a prepínať sa medzi nimi alebo ich exportovať pre kamarátov.

Pre akékoľvek otázky tu je wiki.

obr2
obr. 2 Živý preview

Starý spôsob

  1. V prvom rade si "namiešame" farbu našeho UI na jednej z týchto stránok: Arrku, Team2xh.
  2. Keď sme s výsledkom spokojní, otvoríme si priečinok s konfiguračným súborom.
    Windows - %APPDATA%\..\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Graphics
    OS X - Library/Application Support/Frontier Developments/Elite Dangerous/Options/Graphics
  3. Zálohujeme si súbor GraphicsConfigurationOverride
  4. Následne skopírujeme obsah z nášho editora a nahradíme riadky s farbami. Viď obr. 3.
    Tieto riadky začínajú tagmi MatrixRed, MatrixGreen, MatrixBlue
  5. Súbor uložíme a spustíme hru. V prípade, že hra padá, alebo sa vyskytne iný problém, obnovíme súbor GraphicsConfigurationOverride zo zálohy.


Pre inšpiráciu odporúčame nasledujúci článok na fóre.

obr3
obr. 3 Zmena obsahu GraphicsConfigurationOverride