Conflict zóny

Mechaniky

Pomôcť sa dá aj zadarmo!

Klikni na tlačidlo steam a daj si návod do obľúbených. A nezabudni o nás povedať kamarátom!

Obsah

  1. Úvod
  2. Priebeh

Úvod

Ak nevieš čo sú to conflict zóny vo všeobecnosti, dočítaš sa to tu.

Conflict zóny sa v Odyssey vytvárajú na planetárnych základniach frakcií, ktoré sú vo vojne alebo občianskej vojne.

Hraje sa o každú základňu samostatne, to znamená, že ak chcete získať základne nepriateľa, musíte v priebehu vojny vyhrať viac bitiek na daných základniach. Po skončení vojny získa víťaz tie základne, na ktorých vyhral viac bitiek a stratí tie, na ktorých vyhral menej ako nepriateľ.

Do conflict zón v systéme je možné sa dopraviť pomocou Frontline Solutions alebo pomocou svojej vlastnej lode. Pozemných zón sa môžete zúčastniť aj v lodi alebo v SRV.

Pre zvolenie strany "na nohách" sa používa tlačidlo E.

Priebeh

V conflict zóne sa bojuje 12 proti 12. Vrátane hráčov. To znamená, že ak sa k tímu pridá hráč, odoberie sa jeden nehráčsky charakter (NPC).

Každý tím má k dispozícii 1000 bodov. Za každého zabitého nepriateľa sa nepriateľom odráta 5 bodov. Za každú obsadenú kontrolnú zónu sa nepriateľom odráta minimálne 5 bodov - wiki neuvádza presné čísla a z našej skúsenosti to je určite viac ako 5.

Zóny sú rozmiestnené po celej základni, v interiéri aj v exteriéri. Aktívne zóny môžu byť naraz najviac 3. Každá z nich je vyznačená kruhom na zemi. Pre obsadenie zóny je nutné v tomto kruhu zotrvať, pokiaľ ukazovateľ nedosiahne 100%. Po obsadení sa zóna zmení na neaktívnu a iná ju nahradí. Kontrolné zóny sa nemusia nachádzať v každej conflict zóne. Niekedy ide iba o prestrelku s nepriateľom.

obr1
obr. 1 Obsadzovanie kontrolného bodu

Respawny

Bojovníci na oboch stranách sa po smrti "na nohách" respawnú v dropshipe, ktorá ich znovu vysadí na bojisku. Počas čakania na respawn si môžeme vyberať z našich uložených loadoutov.

Koniec

Po vyčerpaní bodov tímu dôjdu respawny. Conflict zónu vyhrá ten tím, ktorý zníži počet bodov nepriateľa na 0, a potom zabije zostávajúcich nepriateľov v zóne (počet signalizovaný malými ikonami pod ukazateľom bodov).

obr2
obr. 2 Zostávajúce respawny tímov

Ak commander prišiel do zóny pomocou Frontline Solutions, tak po o skončení zóny môže požidať o odvoz pomocou tlačidla E. Pre reštartovanie zóny sa stačí relognúť.